میرزایی گفت: در مهلتی که از ۳ دی ماه آغاز شده فقط یارانه نگیرانی که پیش از این اعتراض خود را ثبت کرده بودند، به سامانه وزارت تعاون مراجعه کنند.

فقط افرادی که یارانه نمی‌گیرند به سامانه وزارت تعاون مراجعه کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اظهار کرد: افرادی که در جامعه به هر دلیلی یارانه نمی‌گرفتند و از تاریخ ۳ تا ۲۰ آذر اطلاعات و اعتراض خود را توسط کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده بودند به تعداد بالغ بر ۶۶۶ هزار خانوار رسیدند.

وی افزود: از ۱۰ تا ۲۳ دی ماه این فرصت برای این تعداد از خانوار‌ها فراهم شده تا جهت کامل کردن اطلاعات خود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند، این فرصت فقط برای افرادی فراهم شده که یارانه نمی‌گرفتند و در کد دستوری مذکور ثبت نام کرده بودند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: در خواست وزارت تعاون از مردم این است که در این مهلت تعیین شده فقط افرادی به سامانه مراجعه کنند که اعتراض خود را در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده بودند، تا اختلال ایجاد نشود و کار این افراد به راحتی انجام شود.

وی ادامه داد: اختلال در مبالغ واریزی به عنوان مثال خانوار‌هایی که چهار نفره هستند، اما به میزان خانوار سه نقره بسته معیشتی دریافت می‌کنند، هیچ ارتباطی با وزارت تعاون ندارد و آماری است که سازمان هدفمندی یارانه‌ها به وزارتخانه ارائه داده است.

میرزایی تصریح کرد: خانوار‌هایی که کمتر از تعداد خانوار، مبلغ یارانه معیشتی به حسابشان واریز می‌شود باید در ابتدا به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و سپس دیگر مراحل قانونی را طی کنند تا در خواست آن‌ها در سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شود و این سازمان تعداد خانوار‌های اصلاح شده را به ما اعلام کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نورنساء شاددهقان
۲۱:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سرپرست خانوار اکبر دهقانی نیکنام ولی زنم یارانه معیشتی ندارد لطفا ثبت کنید گفتند برای قطع شدگان یا جاماندگان برای ثبت وزارت تعاون رفاه ثبت درخواست را انجام دهید لطفا اگر ثبت نام یارانه و. معیشتی نورنساءشاددهقان ثبت شد خدا شما خیر بدهد سال ۹۴ یارانه نورنساء قطع شدن برای ثبت الان میگویند ثبت درخواست برای جاماندگان است لطفا تقاضای درخواست میکنم بررسی کنید یارانه را ثبت کنید با ارز تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی گرامی
۱۹:۲۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام.من از ابتدا ثبت نام نکردم برای دریافت یارانه.ولی الان نیاز دارم به این بسته ی حمایتی.ولی هیچوقت موفق به ثبت نام نشده ام.فقط چند وقت یبار ی پولی هم از جیبم دادم به کافی نت ها.لطفا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام منم معشتی نمیگیرم چرا منم نیازدارم
Iran (Islamic Republic of)
حسن کهریزی
۰۹:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تو را بخدا به کار من را رسیدگی کنید هربار میرم کافی نت میگن ماه بعد یارانه معیشتی به حسابتان واریزی میشود ولی خبری نیست از ماه اول به من معیشتی ندادن هرماه هم میگیر میشم اما خبری نیست خدا میدانه احتیاج دارم وگرنه انقدر میگیر نمیشدم
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه جوادی
۲۲:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو را خدا کمکم کنید من یارانه معشیتی ندارم سرپرستی هم ندارم وبیمار عصبی دوقطبی هستم
Iran (Islamic Republic of)
یاسرذاکری
۱۰:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یارانه نمیگیرم نابینا هستم پدرم فوت کرده بزرگترین فرزند خانواده ام همسر هم دارم شما بگید چه کارکنم
آخرین اخبار