رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: امسال، همزمان با ایام‌الله دهه فجر از ۴۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می ‌شود.

رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد برخوردار، رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امسال، همزمان با ایام‌الله دهه فجر از ۴۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

او شاره‌ ای به برخی از این کتاب‌ها داشت و گفت: کتاب‌های «صبر زرد»، «فریادهایی از سکوت»، «زنی از تبار الوند»، «نیم پلاک برگشتی»،«شهید الکرخ» و «سرباز وطن» از کتاب‌هایی است که در دهه فجر امسال از آن رونمایی می ‌شود.

رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: «رودخانه‌ ای با هیبت دریا»، « عشق بازی امواج»، «از کوچه‌های زمین تا باغ‌های آسمان»، «دکتر یکشنبه»، «عاشقانه تا حرم»، «ماهی پولکی»، «سوره‌های سرخ»و «یادمان‌ها»، از دیگر کتاب‌هایی است که بهمن‌ سال جاری از آن رونمایی می‌ شود.

برخوردار افزود: «صاحب دل بی‌دل»، «عطر بهار نارنج»، «فصلی که شبیه هیچ فصلی نبود»، «قصه من و آقا بزرگ»، «الوداع»، «ابوقریب»، «عطر مریم»، «عباس در جاده بی‌انتها»، و «خواب‌هایی از بهشت» از دیگر کتاب‌هایی است که می ‌توان به رونمایی از آن‌ها در دهه فجر اشاره کرد.

او گفت: «چشمان رهبر» و «پشت پلک‌های شب»، «از الوند تا اروند» و «روز‌های اسارت»، «بر فراز ستاره‌هایم»، «بابای نه سالگی» از دیگر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است که به‌زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود.

رئیس دایره ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه کتاب «زنی از تبار الوند»، به زبان انگلیسی نیز برگردانده شده است، گفت: «زنی از تبار الوند»، «سوره‌های سرخ»، «چشمان رهبر»، «عشق بازی امواج» و «از کوچه‌های زمین تا باغ‌های آسمان‌» ۵ کتابی است که به چاپ دوم رسیده است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.