رییس کل دادگستری استان زنجان گفت : نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثر گذاراست.

نقش حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثر گذاراستبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر حوزه علمیه زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت:شخصیت و محبوبیت شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی طوری بود که نه تنها محبوب قلب‌های مردم کشور عزیزمان بود، بلکه مردم سایر کشور‌ها نیز این محبوبیت سرشار را نسبت به ایشان داشتند

او با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بعد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمودند که انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت، اما همه ما نیز تکلیفی در این راستا داریم آنهم حرکت در مسیر صحیح این شهید است اگر در این مسیر بودیم حقمان را ادا کرده ایم و گر نه کوتاهی کرده ایم.

رییس شورای قضایی استان افزود:چرا این شهید بزرگوار محبوب قلب‌ها شد؟ چه کار‌ها و قدم‌هایی برای اسلام، خدمت به مردم و چه مجاهدت‌هایی در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام کرد؟ امروز به پاس این اخلاص و مجاهدت‌ها و خدمت به مردم همه علاقه و محبت خود را با حضور در مراسمات گرامی داشت در سراسر کشور و حتی در کشور‌های دیگر ابراز می‌کنند. خداوند به همه ما توفیق دهد در مسیر خدمتی خود به نظام کمتر حرف بزنیم، اما خوب عمل کنیم.

او در ادامه نقش حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثر گذار برشمرد و بیان کرد:ادامه دار بودن آسیب‌های اجتماعی در آینده مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد و نیاز به آموزش در حوزه سبک زندگی اسلامی هستیم که اینجا علما و حوزه علمیه باید بصورت اساسی به وظایف خود عمل نماید ..

صادقی نیارکی بر تقویت حوزه‌های علمیه در جهت ارتقاء سطح دانش و آگاهی‌های طلاب تأکید کرد و گفت:تربیت طلاب با سواد و آگاه به مسائل روز و احکام اسلامی برای تحقق اهداف بسیار موثر است که در این خصوص نیاز به تلاش و برنامه ریزی اساسی می‌باشد

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس حوزه علمیه زنجان در گزارشی گفت:در استان ۸ حوزه علمیه فعال هستند که تعداد ۱۵۳ طلبه مشغول تحصیل هستند و تا مقطع درس خارج در مرکز استان تدریس می‌شود.
 
انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.