مدیر عامل باشگاه سپاهان از استاندار اصفهان خواستار فراهم شدن شرایطی بهتر برای تسهیل در ورود وخروج هواداران به استادیوم نقش جهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از باشگاه سپاهان، مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان با عباس رضایی استانداراصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست تابش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت تیم‌های ورزشی باشگاه تحت سپاهان، از تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نمایندگان ایران یاد کرد و از استاندار اصفهان خواستار فراهم شدن شرایطی بهتر برای تسهیل در ورود وخروج هواداران به استادیوم نقش جهان شد.

فیروزی معاون اجرایی بازرگانی باشگاه که در این نشست تابش را همراهی می‌کرد نیز گزارشی از روند برگزاری مسابقات و ساختار استادیوم نقش جهان و مجموعه ورزشی صفاییه به استاندار اصفهان ارائه داد.

در ادامه رضایی، استاندار اصفهان گفت: دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن آبروی اصفهان هستند و در خصوص پیشبرد اهداف این دو باشگاه اصفهانی هر گونه همکاری لازم باشد، انجام می‌دهیم؛ اصفهان در زمینه باشگاه داری همپای استان‌های مطرح کشور فعالیت دارد و کم توجهی به آن نتایج خوبی ندارد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: ورزش می‌تواند هیجانات جوانان را به مسیر مثبت هدایت کند و رقابت‌های سالم در بین آن‌ها ایجاد می‌شود؛ استعدادیابی ورزشی در بین نوجوانان و جوانان لازم است و هر کسی در ورزش خاصی ممکن است استعدادی داشته باشد که باید به آن توجه کرد و زمینه لازم را برای پرورش آن فراهم نمود.

رضایی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا عبور و مرور هواداران و تماشاچیان فوتبال در نقش‌جهان بیش از گذشته تسهیل شود، همچنین زیر ساخت‌های لازم در خصوص ارتقای کیفیت صوتی و تصویری ورزشگاه نقش‌جهان هم باید فراهم شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.