مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از صدور یک هزار و ۷۷۵ پروانه رایگان برای واحد‌های احداثی سیل زده در سطح استان ایلام خبر داد.

صدور بیش از یک هزار و ۷۰۰ پروانه رایگان ساخت برای واحد‌های احداثی سیل زده استان ایلام

محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: تاکنون یک هزار و۷۷۵ پروانه رایگان برای واحد‌های احداثی سیل زده در سطح استان ایلام صادر شده است و ۸۰۳ واحد احداثی نیز پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۹۱۹ مورد آواربرداری، یک هزار و ۷۵۶ مورد پی کنی و یک هزار و ۶۹۳ مورد آرماتور گذاری و اجرای فونداسیون انجام شده است.

محبی مطرح کرد: همچنین یک هزار و ۲۱۳ مورد دیوارچینی و ۹۲۱ مورد نیز اجرای سقف برای واحد‌های احداثی سیل زده در کل استان صورت گرفته است.

او بیان کرد: تاکنون ۲۱هزار و ۸۷۶ واحد شهری و روستایی متقاضی دریافت تسهیلات بانکی بوده اند که از این بین ۳ هزار و ۵۹۲ واحد احداثی ، ۱۴ هزار و ۵۲۰ واحد تعمیری و ۳ هزار و ۷۶۴ واحد نیز معیشتی بوده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام افزود: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۸ واحد مورد تایید قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.