مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: ۷۰۰ مورد پایان کار برای مناطق سیل زده استان ایلام صادر گردیده است.

پایان کار ۷۰۰ واحد مسکونی سیل زده در استان ایلام

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: از ابتدای سال تا تاریخ ۲۶ آذر ماه سال جاری ۷۰۰ مورد پایان کار برای واحد‌های احداثی مناطق سیل زده استان ایلام صادر گردیده است.

او روند پیشرفت بازسازی واحد‌های احداثی استان ایلام را مناسب دانست و ادامه داد: تا اواخر آذر ماه سال جاری یک هزار و ۸۷۷ مورد آواربرداری، یک هزار و ۶۵۸ مورد پی‌کنی و یک هزار و ۵۳۱ مورد آرماتوربندی و اجرای فونداسیون انجام شده است.

محبی اظهار کرد: در این بین یک هزار و ۷۲۸ پروانه ساخت رایگان برای واحد‌های خسارت دیده از سیل امسال در استان ایلام صادر شده است.

او مطرح کرد: یک هزار و ۱۰۰ مورد دیوار چینی و ۷۷۶ مورد نیز اجرای سقف در این مناطق انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از عقد قرارداد ۹ هزار و ۴۵ مورد از واحد‌های سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام خبر داد و بیان کرد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ واحد احداثی، شش هزار و ۶۹ واحد تعمیری و یک هزار و ۳۷۶ واحد معیشتی است.

او ادامه داد: ۲۱ هزار و ۸۷۶ واحد شهری و روستایی متقاضی دریافت تسهیلات بانکی بودند که ۳ هزار و ۵۹۲ مورد از آنان مربوط به واحد‌های احداثی، ۱۴ هزار و ۵۲۰ واحد تعمیری و ۳ هزار و ۷۶۴ پرونده نیز مربوط به واحد‌های معیشتی بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.