فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود.

حاج قاسم  الگوی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام (ره) بود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عصر امروز و در دیدار با اعضای نظام پرستاری ایلام به نقش پرستاران در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت : حضرت زینب (س) به‌عنوان آموزگار ایثار و فداکاری، در سال‌های گوناگون حیات خود، از پنج امام بزرگوار، پرستاری کرده است. نام حضرت زینب (ع)، این پرستار جاودان همیشه تاریخ، همیشه بر تارک زمان می‌درخشد و همگان را به یاد صبر، مقاومت و ایثار می‌اندازد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حفظ سلامت در جامعه باکار پرستاری گره‌خورده است، به‌طوری‌که حتی اگر بهترین پزشک کار خود را با بیمار به بهترین وجه ممکن، اما بدون کار پرستاری انجام دهد، بازهم ابتر و ناقص خواهد بود. درواقع نقش پرستار به‌اندازه نقش یک پزشک ماهر است و این خود ارزش و مقام پرستار را دوچندان کرده است. پرستاری ازجمله کار‌های نیکی است که در فرهنگ دین مبین اسلامی توجه و تأکید فراوانی روی آن شده است.

سردار شاکرمی در ادامه با اشاره به شهادت سردار دل‌ها افزود: حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. شهید سلیمانی چهره بین‌المللی جبهه مقاومت است. حاج قاسم، فرماندهی شبه افسانه‌ای و شخصیتی بود که در عین صلابت و اقتدار بسیار متواضع بود.

او افزود: ترور سردار سلیمانی یک انتقام‌گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.

شاکرمی، انتقام خون شهید سلیمانی را ضربه‌ای راهبردی و استراتژیک به آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم.

او تاکید کرد : آمریکایی‌ها از سالیان متمادی به دنبال ترور حاج قاسم بودند، زیرا می‌دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه‌ها و نقشه‌هایشان است.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: خون پاک شهید قاسم سلیمانی اتحاد مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی را به ارمغان آورده است و این اتحاد منجر به خروج آمریکایی‌ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

برچسب ها: شهادت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.