مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: فرودگاه بین المللی کرمان آمادگی خود را برای پذیرایی مهمانان مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به هر تعداد پرواز که نیاز است، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:  فرودگاه کرمان برای افزایش پرواز‌های ورود به کرمان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری آماده است.

او افزود: فرودگاه بین المللی کرمان آمادگی خود را برای پذیرایی مهمانان مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به هر تعداد پرواز که نیاز است را اعلام کرده و هیچ مشکلی در خصوص افزایش تعداد پرواز‌ها در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نداریم.

قاسم زاده تصریح کرد: یکسری پرواز‌ها برای حضور مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی کردیم و در این خصوص فرودگاه کرمان هیچ گونه مشکلی در تردد هوایی نخواهد داشت.

پیش بینی شده است برای مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مهمانانی از کشور‌های عراق، لبنان، سوریه، یمن، نیجریه و اعضای جبهه مقاومت به شهر کرمان سفر کنند.

کرمان، تمام و کمال آماده است تا دو روز دیگر فرزند خود را در آغوش بگیرد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، مسئولین، نهاد ها، مردم و همه و همه پای کارند تا قطره‌ای از دریای محبت و خدمات سردارشان را جبران کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار