سفیر سوریه در تهران:

شهادت سردار سلیمانی دستاورد‌های جبهه مقاومت را تقویت می کند

سفیر سوریه در تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، دستاورد‌ جبهه مقاومت را تقویت و حضور اشغالگران در را منطقه خاتمه می دهد.

شهادت سردار سلیمانی دستاورد‌های جبهه مقاومت را تقویت خواهد کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «عدنان حسن محمود» سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران در اظهاراتی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عنوان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی وهم رزمانش که تجسم عینی ارزش‌های فداکاری، دلیری، کرامت و دفاع از حق و حاکمیت و تقویت مقاومت و پایداری در برابر تمامی رویکرد‌های تجاوز و سلطه‌گری هستند، در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهند ماند.

عدنان حسن محمود همچنین گفت: تاریخ صفحات روشنی از نقش مهم سپهبد شهید سلیمانی در شکست تروریسم تکفیری و نقش بر آب ساختن طرح‌های حامیان آن شامل کشور‌های عربی و ایالات متحده آمریکا ثبت خواهد کرد.

سفیر سوریه گفت: رهبری، دولت و ملت سوریه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت عمیق، خود را در این مصیبت بزرگ شریک ایران دانسته و این شهادت را که موجب افتخار و عزت است تبریک و تهنیت می‌گوید.

وی افزود: شهید سلیمانی در تمامی مراحل جنگ تروریستی علیه سوریه در رویارویی با تشکیلات تروریستی تکفیری که از سوی آمریکا و غرب و ابزار‌های آنان در منطقه حمایت می‌شوند، در میدان‌های جنگ در کنار ارتش عربی سوریه بوده و در این پیروز‌ها شریک است.

عدنان حسن محمود تاکید کرد: این جنایت ددمنشانه که دولت آمریکا با هدف قراردادن سپهبد سلیمانی و همرزمان وی مرتکب شد، تجسم عینی رویکرد جنایت آمیز و خونبار ایالات متحده آمریکا علیه کشور‌ها و ملت‌هایی است که از کرامت و حاکمیت خود دفاع می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی، دستاورد‌های راهبردی جبهه مقاومت در مرحله آتی تا نابودی کامل تروریسم و پایان دادن به حضور غیر قانونی و غیر شرعی نیرو‌های اشغالگر خارجی در منطقه و تقویت اراده ملت‌ها در پایبندی به اصول حاکمیت ملی و استقلال را تحکیم خواهد بخشید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار