جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری شهادت سردار سپهبد سلیمانی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم  کرد. 
 
متن بیانیه بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بدست تروریستهای امریکایی

در صبحگاه جمعه خون انسانی شریف، خودساخته، متواضع، متفکر، شجاع و در یک کلام انسان کامل به دستور جرثومه پلید زمان در سرزمین مظلوم انبیاء و اولیای الهی به زمین ریخته شد. اگرچه شنیدن خبر آن نفس ها را در سینه حبس کرد، قلب ها را شکست و بی اختیار اشک ها را جاری کرد اما آنچه تسکین دهنده این غم جانکاه بود اعتقاد به سنت الهی اثرگذاری بی بدیل خون شهید است. پلیدیان تاریخ با چشم و گوش بسته این حقیقت انکارناپذیر را نمی توانند درک کنند که قطره خون شهید به رودی طغیانگر و ویران کننده علیه تمامیت دنیای مستکبران و ظالمین تاریخ تبدیل می شود و سرنوشتی غیر از این برای آمریکای جنایتکار پیش بینی نمی کنیم و مطالبه مردمی انتقام، این سقوط را نزدیک خواهد کرد، جبهه پیروان خط امام و رهبری ضایعه از دست دادن امیری رشید از سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله امام زمان (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه ای و امت بزرگ اسلام تسلیت عرض نموده و از تمام جبهه های مقاومت علیه استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی انتظار داریم حال که رئیس جمهور نادان آمریکا تمام قواعد بین الملی را در این اقدام ددمنشانه زیرپا گذاشته ، آنها نیز در عملی متقابل ستوان فقرات این رژیم استکباری را هدف قرار دهند.

روح شهید والامقام شاد و رهروانش افزون
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار