فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه فعال کردن نیرو‌های مردمی و پای کار آوردن آن‌ها را در مقابله با داعش، را از هنر‌های شهید «سردار سلیمانی» دانست و گفت : این شهید بزرگوار یک استراتژیست و نابغه نظامی بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نقش سردار قاسم سلیمانی، این سردار بزرگ را در جبهه مقاومت و نابودی داعش نقشی بی‌بدیلی دانست.

او گفت : به اعتراف سرکردگان جهان کفر این ژنرال شجاع در میدان، در جبهه مقاومت با داعش بسیار موثر عمل کرده است.

او افزود: این شهید بزرگوار یک استراتژیست و نابغه نظامی بود و توانست در منطقه خاورمیانه یک فضای جدید و جبهه جدیدی در فضای سیاسی و نظامی باز کند و آن را فعال نگه دارد.

ریحانی، فعال کردن نیرو‌های مردمی و پای کار آوردن آن‌ها را در مقابله با داعش، در کشور‌های منطقه از هنر‌های این مرد بزرگ دانست و گفت: به گفته مقام معظم رهبری اگر نمی‌بود این جبهه مقاومت و نقش این مجاهد بزرگ شهید، یقینا ما در کرمانشاه و عمق جغرافیای ایران باید با دشمنان می‌جنگیدیم به حمد خدا با مجاهدت‌های این سردار بزرگ این جبهه فعال خواهند ماند و پرشتاب این راه را ادامه می‌دهد.

او گفت: در تارخ ۴۰ سال این کشور سرداران و مردان بزرگی در این نظام که موثر و فعال بودند شهید شدند، اما راه آنان همچنان باقی است و حتی شتاب بیشتری گرفته، مطمئنا شهادت این مجاهد شجاع موجب بالندگی، تقویت و شتاب پرسرعت در جبهه مقاومت و انسجام وحدت ملی در این جبهه خواهد شد.

این فرمانده ارشد سپاه استان کرمانشاه گفت: شهادت سردار سلیمانی سبب تنومند شدن جبهه مقاومت و حضور حتی جوانان بیشتری در این جبهه خواهد بود، بدون شک آینده و پیروزی از آن جبهه حق و مقاومت خواهد بود.

او افزود: خون شهیدان بزرگ موجب بالندگی رشد و تقویت راه مقاومت خواهد شد، البته مردم آگاه و در صحنه در این راستا نقش موثری دارند، چرا که بزرگترین سرمایه، بستر و اقتدار ملی ما همین مردم آگاه ایران اسلامی هستند باید قدر این مردم را بدانیم.

ریحانی گفت: مردم باید در این راه ترفند‌های و اقدامات دشمن را رصد کنند و همچنان به‌موقع و آگاهانه در صحنه باشند، البته مسؤولان مسؤولیت زیادی در این راه دارند اول اینکه باید قدر این مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه را بدانند و دوم، مدیران باید جهادی فکر و عمل کنند تا زمانی که ما براساس این اصول و اعتقادات هستیم این راه مستحکم ادامه دارد؛ آینده و پیروزی ازآن جبهه مقاومت و ایران است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.