سردار خادم سید الشهدا گفت: شهید حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشاند و داعش را طبق وعده ۳ ماهه‌ اش از بین برد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، عصر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اهواز گفت: شهید حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشاند و داعش را طبق وعده ۳ ماهه‌ اش از بین برد که نشان دهنده مدیریت جهادی است و ما امروز اگر جمع شدیم باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم.

او افزود: امروز مردم جهان اسلام عزادار هستند حاج قاسم یک بینش بود و همه ما و جهان اسلام حاج قاسم هستیم و ایمان داریم به وعده خداوند که مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد.

سردار خادم الشهدا بیان داشت: شهادت این عزیز پیروزی بزرگی برای ما است و این شهادت هراس به دل سراسر آمریکا انداخته است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان اینکه سردار سلیمانی از عملیات کربلای ۵ آمادگی شهادت را داشت، تصریح کرد: همانطور که در تمام جنگ‌ها مالک‌اشترِ امام علی (ع) در نوک پیکان نبرد‌ها بود حاج قاسم نیز به همین گونه پیشقدم بود.

او ادامه داد: حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را سر جای خود نشاند و داعش را طبق وعده ۳ ماهه‌ش از بین برد که نشان‌دهنده مدیریت جهادی است و ما امروز اگر جمع شدیم باید مدیریت جهادی را از حاج قاسم یاد بگیریم.

سردار خام سیدالشهدا افزود: ترور و تروریست از اول پیروزی انقلاب متعلق به آمریکایی‌ها بوده است و تکلیف ما در حال حاضر تبعیت از مقام معظم رهبری است.

او تصریح کرد: راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و در آستانه پیروزی‌های انقلاب اسلامی باید با وحدت و انسجام در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.