نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از دیشب عالم اسلام، مقاومت و محور مقاومت عزادارند و همه مظلومان اسلام یکی از حامیانشان را از دست دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبد النبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: انا لله و انا الیه راجعون. حاج قاسم ما شهید شد. روح مطهرش به ملکوت اعلا پیوست. به خیل همسنگران شهید ش که در ادوار مختلف در جوار هم از اسلام و انقلاب پاسداری کردند پیوست.

او افزود: از دیشب عالم اسلام، مقاومت و محور مقاومت عزادارند و همه مظلومان اسلام یکی از حامیانشان را از دست دادند. او را تهدید می‌کردند بار‌ها و بارها، اما اویی که با جرات و شجاعت در پستی‌ها و بلندی‌ها در برابر دشمن می‌ایستاد از این تهدید‌ها هراسی نداشت.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان داشت: اولین قطره از خون شهید که به زمین می‌ریزد ۷ جایزه و پاداش خداوند برای او در نظر می‌گیرد. اولین جایزه هم کلام شدن با خداوند متعال است؛ و این چنین شهید به ملکوت اعلا می‌رسد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: حماقتی اگراز آمریکا می‌خواست سر بزند هیچ حماقتی در این سال‌ها بالاتر از این نبود. اما همه مستکبران در راسشان امریکا و بعد اسرائیل و ال سعود و تمام حامیانشان بدانند، محو مقاومت که همچون خورشیدی می‌درخشد منافع ان‌ها و خود آن‌ها را دردر هر کجای این کره خاکی که باشند از صفحه روزگار پاک خواهیم کرد.

او تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب انتقام ما سخت خواهد بود. اما تعجیل نمی‌کنیم بلکه طبق فرمده حضرت آقا در آینده‌ای نه چندان دور از امریکا و اسرائیل و ال سعود و دیگر حامیانشان انتقام خواهیم گرفت ان شاءالله.

امام جمعه اهواز گفت: ان شاءالله همانطور که حیات سردار حاج قاسم سلیمانی سراسر خیر و برکت بود، شهادت او و ابو مهدی المهندس و بقیه شهدای حمله تروریستی شب گذشته نیز تحولی در جهان اسلام و مایه باز شدن گره ایجاد شده در منطقه باشد.

او در پایان شهادت این سردار رشید اسلام و ایراران را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و امت حزب الله در منطقه مقاومت و امت اسلام و خانواده حاج قاسم هم تبریک و هم تسلیت گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.