امام جمعه شوش گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب اسلامی بود و پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد امام امام جمعه شوش روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: دشمنان ایران و اسلام فکر می‌کنند با به شهادت رساندن چهره‌های ملی به هدف خود می‌رسند و ما از مسیرمان منحرف می‌شویم، ولی بدانند ملت ایران در این میسر ثابت‌قدم هستند.

او اظهار کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب اسلامی بود و دشمنان باید بدانند پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین امام با اشاره به مجاهدت‌های ۴۰ ساله این شهید در راه خدا، ادامه داد: شهادت سردار بزرگ اسلام را محضر مردم ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران تسلیت می‌گویم.

امام جمعه شوش بیان داشت: با شهادت سردار سلیمانی قلب‌های همه مستضعفان عالم و کسانی که شامل ظلم شدند از آمریکا نفرت دارند و این حرکت نفرت و انزجار ما را نسبت به آمریکا بیشتر کرد.

خطیب جمعه شوش تصریح کرد: صهیونیست بداند با شهادت سردار سلیمانی زنگ زوال رژیم صهیونیستی زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا درآمده است.

او عظمت و بزرگی سردار سلیمانی را در اطاعت آگاهانه، مخلصانه و مجاهدانه دایمی او از ولایت دانست و گفت: آمریکا با این اقدام بزدلانه شبانه و تروریستی مرتکب یک حماقت راهبردی شد.

در شهرستان شوش این راهپیمایی دقایقی پس از برگزاری نماز جمعه ازمصلی نمازجمعه این شهر تا حرم مطهر حضرت دانیل نبی برگزار شد و شرکت کنندگان یک صدا فریاد مرگ وبرآمریکا ومرگ اسراییل سردادند.

در این راهپیمایی خود جوش که قشر‌های مختلف اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بانوان، مردان مسوولان شهرستان حضور داشتند شرکت کنندگان یکبار دیگر آمادگی خود را برای مقابله با این جنایت ابراز داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.