مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از جابجایی سالانه ۳۷ میلیون تن بار از طریق جاده‌های استان خبر داد.

جابجایی سالانه ۳۷ میلیون تن بار در خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح پل تقاطع میدان بسیج اندیمشک در جمع خبرنگاران گفت با بیان اینکه سالانه ۳۷ میلیون تن بار از طریق جاده‌های استان جابجا می‌شود، گفت: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای علاوه بر امنیت بیشتر، سبب بهبود روند جابجایی بار در جاده‌ها خواهد شد.

او اظهار داشت: طرح تقاطع میدان بسیج اندیمشک از پروژه‌های تاثیر گذار استان است که چندین هدف مهم در حوزه راه را تحقق می‌بخشد.

رضایی ایمنی جاده ها، روان سازی ترافیک و رفع گره ترافیکی در منطقه و کیفیت بخشی به منظر شهری در اندیمشک به عنوان ورودی خوزستان را از اهداف مهم این پروژه عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل استان و کشور و اتصال ایمن خوزستان به مرکز و شمال کشور را از نکات قابل توجه در این طرح دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان حجم کار در این پروژه را قابل توجه دانست و افزود: ۵۳ هزار متر مکعب خاکبرداری در این پروژه انجام شده، هزار و ۹۰۰ تن میلگرد بکار رفته، سه هزار و ۸۰۰ متر طول عملیات حفاری شمع ها، بکارگیری ۵۳۰ تن فولاد و ۲۳ هزار مترمکعب بتن کاری شده است که حجم قابل توجهی است.

براساس اسن گزارش؛ پروژه تقاطع میدان بسیج اندیمشک در ۴ فاز و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.