معاون وزیر صنعت گفت: احداث نواحی صنعتی در دستور کار بوده و اقدامات مطلوبی تاکنون صورت گرفته تا زیرساخت‌ها برای صنعتگران آماده و در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی سبب ارتقاء رشد و بهره وری در تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی زاوه گفت: دولت برای تولید و اشتغال در تمام مناطق کشور سیاست‌های ویژه‌ای برنامه ریزی کرده و از تمام ظرفیت‌ها برای مردم آن منطقه استفاده و شرایط را مهیا می‌کند.
 
او  با اشاره به گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در تمام مناطق کشور سبب ارتقاء رشد و بهره وری در تولید و نیز ایجاد اشتغال مولد است و همه وظیفه داریم تا این فرهنگ را گسترش دهیم. 

معاون وزیر صنعت گفت: احداث نواحی صنعتی در دستور کار بوده و اقدامات مطلوبی تاکنون صورت گرفته تا زیرساخت‌ها برای صنعتگران آماده و در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

صالحی نیا با اشاره به ضرورت احداث ناحیه صنعتی برای این منطقه، ادامه داد: ناحیه صنعتی برای این منطقه ضروری بود و انشاالله هرچه سریعتر با تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها شرایط برای صنعتگران و سرمایه گذاران فراهم می‌شود تا بهره برداری کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: برنامه‌های حمایتی سازمان برای واحد‌های صنعتی به طور مستمر ادامه دارد تا بتوانیم با بهره برداری واحد‌ها به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بیشتر، در مناطق مختلف عمل کنیم.

صالحی نیا افزود: توجه ویژه به حوزه تولید راهبرد اصلی برای توسعه کشور است و استان خراسان رضوی نقش مهمی به دلیل ظرفیت‌ها و موقعیت منطقه‌ای در این راستا دارد.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه تربت حیدریه تلاش کردیم توسعه صنعتی و احداث شهرک و ناحیه صنعتی برای صنعتگران و سرمایه گذاران این منطقه ایجاد شود و اشتغال پایدار برای جوانان فراهم کنیم.

او تصریح کرد: تاکنون اقدمات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی در شهرک ها‌و نواحی صنعتی تربت حیدریه صورت گرفته و تمام ظرفیت‌های لازم جهت حمایت از صنعتگران انجام و فراهم شده است.

رئیس هیأت مدیره و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی به منظور تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود و از تمام ظرفیت‌های استان  به خصوص برای مناطق کمترتوسعه یافته استفاده می‌کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.