شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و خط تغذیه واحد‌های کارگاهی ناحیه صنعتی مه ولات با حضور معاون وزیر صنعت افتتاح شد.

افتتاح دو پروژه عمرانی با هزینه 21100 میلیون ریال در مه ولات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، "محسن صالحی نیا" معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در آئین افتتاح این پروژه عمرانی گفت: بهره برداری طرح‌های زیرساختی و عمرانی از اولویت‌های اصلی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و برای توسعه کشور امری ضروری است.

او  ادامه داد: تمامی طرح‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اجرا می‌شود بر اساس نیاز‌های واحد‌های صنعتی و تسریع در بهره برداری آن انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که دشمن به وجود آورده اجرای پروژه‌های عمرانی متوقف نشده و با بهره گیری از دانش و توانمندی‌های پیمانکاران داخلی پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسند.
 
صالحی نیا افزود: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز گفت: پروژه توزیع گاز با حجم عملیات به طول ۵ کیلومتر و ۶۰۰ مترلوله گذاری و ایستگاه TBS و خط تغذیه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰۰۰ میلیون ریال و پروژه واحد‌های کارگاهی با هزینه ۸۱۰۰ میلیون ریال انجام شده است.
 
انتهای پیام//م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.