رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند، مهم‌ترین دیدار، اما بازی میان تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و مهرام تهران خواهد بود که به میزبانی سالن حیدریان شهر قم برگزار خواهد  شد.  شاگردان اسلامی و هاشمی هر ۲ در ۱۴ دیدار گذشته شان ۱۱ برد و ۳ شکست را تجربه کرده اند و ضعیت کاملا برابری دارند، آن‌ها ۲۵ امتیازی هستند و از مدعیان رقابت‌های این فصل محسوب می‌شوند، بدون شک تقابل ستارگانی، چون صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، مایک رستم پور و ... می‌تواند از جذابیت‌های این بازی باشد.   این بازی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

جدال حساس و نفسگیر شیمیدر و مهرام در قم / کار سخت شاگردان ایزد پناه در خانه

آویژه صنعت پارسای مشهد هم که این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد در یکی از بازی‌های مهم امروز میزبان پالایش نفت آبادان است، مشهدی‌ها تیم ششم جدول رده بندی هستند و تا به اینجای کار هم نمایش خوبی داشتند. شاگردان کوهیان هم در مقابل در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند و از مدعیان محسوب می‌شوند.  این بازی از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

پالایش نفت آبادان هم در یک دیدار تمام جنوبی میزبان شهرداری بندر عباس است، شاگردان سامری روز دوشنبه و در دیدار معوقه‌ای که با آویژه صنعت پارسای مشهد داشتند، شکست غیر منتظره‌ای را تجربه کردند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کردند، آن‌ها اگر می‌خواهد همچنان در جمع بالانشینان باقی بمانند تا در پلی آف کار آسان تری داشته باشند باید در این بازی خانگی برنده باشند.  البته آن‌ها حریف خیلی آسانی نخواهد  داشتن و شاگردان هنگامی در بندر عباس شاید آن طور که باید و شاید نتیجه نگرفته اند، اما حریف سرسختی هستند.

ذوب آهن اصفهان که شروع فوق العاده‌ای درنیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال داشت و توانست در نخستین دیدار، مهرام را در تهران شکست دهد، در این هفته و در یک بازی نسبتا آسان میزبان مس کرمان است، شاگردان حاتمی و کسایی پور اختلاف چندانی در رقابت‌های لیگ برتر ندارند و همین می‌تواند به جذابیت دو چندان این بازی کمک کند.  شهرداری گرگان، دیگر مدعی رقابت‌های لیگ برتر هم در این هفته باید در تهران به مصاف نیروی زمینی برود، شاگردان ایزد پناه شرایط خوبی ندارند و قعر نشین رقابت‌های لیگ برتر هستند، این در حالی است که حریفشان این روز‌ها آماده‌تر از همیشه است و نتایج خوبی هم کسب می‌کند.  این بازی از ساعت ۱۸ برگزار می شود.

جدال حساس و نفسگیر شیمیدر و مهرام در قم / کار سخت شاگردان ایزد پناه در خانه

رعد پدافند هوایی شهرکرد هم در یکی دیگر از بازی‌های امروز میزبان توفارقان آذر شهر است، این بازی میان ۲ تیم میانه جدولی است و می‌تواند اهمیت زیادی برای آن‌ها داشته باشد. زیرا کسب همه امتیاز‌های آن می‌تواند جایگاهشان در جدول رده بندی را بهبود بخشد.  شورا شهرداری قزوین هم در دیدگر دیدار به مصاف اکسون می‌رود، شاگردان آبکناری امیدوارند در این بازی نتیجه لازم را بگیرند تا بتوانند خود را در جمع بالانشینان حفظ کنند، اما این کار خیلی آسان نخواهد بود، زیرا نماینده قزوین این روز‌ها با حضور تاجیک شرایط بهتری دارد و همین باعث می‌شود تا منتظر بازی جذاب و زیبایی باشیم.  

اسامی داوران بازی ها هم به شرح زیر است : 

*اکسون تهران – شورا و شهرداری قزوین

صادق قنبری. روزبه کلاهدوز. سجاد حقی

*پالایش نفت آبادان – شهرداری بندرعباس

آذرافزا. جواد مرادی. ناصرافشار

*رعد پدافند هوایی شهر کرد – توفارقان آذرشهر

روشن ضمیر. جواد زارع. سعید حسنوند

*ذوب آهن اصفهان – صنعت مس کرمان

هادی سالم.سروش خادم حسینی.محمد کاظمیان

*آویزه صنعت پارسا مشهد – پتروشیمی بندر امام

جعفر محمد پور. محمد رجبی. محمد سید حسینی

*نیروی زمینی تهران – شهرداری گرگان

مصطفی شریعتی. رامین فتحی. حسین رضانیا

*شیمیدر قم – مهرام تهران

حسن نیکخواه.محمد رضا صالحیان. شهرام کرمی

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار