سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: مقابل اکسون تمرکز کافی را نداشتیم، اما توانستیم برنده بازی باشیم.

سامری:مقابل اکسون تمرکز کافی را نداشتیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر اکسون تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال گفت:  تعداد امتیاز‌هایی که در لیگ امسال دریافت کردیم خیلی نبوده است، در بیشتر بازی‌های بزرگ‌مان هم چنین وضعیتی داشتیم و مقابل اکسون هم توانستیم به این روندمان ادامه دهیم، البته در این بازی شوت هایمان هم خیلی خوب نبود و نتوانستیم آن طور که باید و شاید عمل کنیم.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی بیان داشت:تصور می‌کنم تیم ما تنها در کوارتر اول از چند حمله خوب استفاده کرد و وحید حاجیان هم عملکرد خوبی داشت، اما در طول بازی تصور نمی‌کنم بازیکنی داشتیم که امتیاز‌های خیلی خوبی بگیرد، در مجموع تصور می‌کنم تمرکز کافی نداشتیم.

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان و درباره برخی اعتراض‌ها از طرف بازیکنانش عنوان داشت: بازی خیلی پرحاشیه نبود و از نظر من کسل کننده هم پیگیری شد، و در یک صحنه هم بازیکن خارجی اکسون با دست به چشم بازیکن ما زد که مقابل چشم داور بود. در این زمان‌ها انتظار می‌رود داور سوت بزند، اما وقتی چنین صحنه آشکاری خطا اعلام نمی‌شود حاشیه ایجاد می‌شود. با این حال ما به این مسائل ادامه ندادیم تا بازی پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار