رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

تیم بسکتبال مهرام، قهرمان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز به مصاف تیم بسکتبال ذوب آهن می‌رود، این دیدار بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود و قطعا شاگردان مصطفی هاشمی با تمام توان به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند. ذوبی‌ها هم نیازمند برد در این بازی هستند، آن‌ها در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند، اما در بازی معوقه شان به دلیل حاضر نشدن در زمین مسابقه یک باخت دیگر در کارنامه شان ثبت شد تا شرایطشان سخت‌تر شود.  

شاگردان حاتمی در صورتی که بتوانند در این بازی سخت برنده بازی باشند جایگاهشان را در جدول رده بندی بهتر می‌کنند، آن‌ها همچنین بازیکنان خوبی دارند که به طور قطع تقابلشان با ستارگان مهرام می‌تواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

اکسون تهران هم در دیگر بازی این هفته در تهران میزبان پالایش نفت آبادان است، شاگردان حماد سامری این روز‌ها آماده‌تر از همیشه هستند و با نتایجی که در مقابل تیم‌های مدعی کسب کرده اند نشان داده اند بازی‌های خانگی و غیر خانگی برای آن‌ها متفاوت نیست، آن‌ها در جدول رده بندی ۲۲ امتیازی هستند و ۳ امتیاز بیشتر از میزبانشان دارند، شاگردان آبکناری هم تیم خوبی هستند و باید در این دیدار هم که در تالار بسکتبال آزادی و از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود شاهد بازی جذابی بود.  

تقابل دیدنی مهرام و ذوب آهن در تهران / کار آسان شاگردان شاهین طبع در خانه

شیمیدر قم هم در یکی دیگر از بازی‌های این هفته در قزوین به مصاف شورا و شهرداری این شهر می‌رود، شاگردان اسلامی در این مسابقه کار چندان آسانی نخواهند داشت، زیرا نماینده قزوین این روز‌ها با سرمربی جدیدش یعنی پویا تاجیک شرایط خوبی دارد و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی دارند، شیمیدری‌های با تجربه هم البته انگیزه هایشان برای این بازی کم نیست و می‌خواهند با پیروزی، جایگاهشان را بهبود ببخشند.

تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر هم در خانه میزبان آویژه صنعت پارسای مشهد است، شاگردان ویسی در این بازی کار خیلی آسانی ندارند و باید در خانه با تیمی بازی کنند که در نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی گرفته است، پیروزی در نخستین بازی نیم فصل دوم برای هر ۲ تیم مهم است و باید در نهایت دید که کدام تیم نمایش بهتری خواهد داشت.  

مصاف شهرداری‌ها در گرگان هم یکی دیگر از دیدار‌های جذاب امروز خواهد بود، شاگردان شاهین طبع باید در خانه از شهرداری بندر عباس میزبانی کنند، بازی که پیش بینی می‌شود برای گرگانی‌ها خیلی سخت نباشد و آن‌ها بتوانند با پیروزی خانگی جایگاهشان را بهبود ببخشند.

دیگر دیدار این هفته هم یک مصاف انتهای جدولی میان تیم‌های مس کرمان و رعد پدافند هوایی شهرکرد خواهد بود، شاگردان کسایی پور بر خلاف شروع بدشان در لیگ، حالا به شرایط خوبی رسیده و در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته اند، آن‌ها البته کار سختی پیش رو دارند، ولی اگر برنده این بازی باشند می‌توانند از جمع پائین نشینان خارج شوند و جای میهمانشان را بگیرند، شهرکردی‌ها هم شانس آن را دارند تا با برد در بازی حتی تا ۲ پله صعود را تجربه کنند.  

تمام دیدار‌های این هفته به غیر از بازی تیم‌های بسکتبال اکسون و پالایش نفت آبادان امروز از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

تقابل دیدنی مهرام و ذوب آهن در تهران / کار آسان شاگردان شاهین طبع در خانه

اسامی داوران و ناظران هم به شرح زیر است: 

اکسون تهران- پالایش نفت آبادان

هادی سالم /جواد مرادی /شهرام کرمی

ناظر: احمد نوروزی

شهرداری گرگان – شهرداری بندرعباس

مصطفی شریعتی /ابراهیم عباس زاده/ رامین فتحی

ناظر:سعید آثم

شورا و شهرداری قزوین – شیمیدر قم

جعفر محمدپور /محمد رجبی /پویا گل محمدی

ناظر: حمید خمجانی

مهرام تهران – ذوب آهن

صادق قنبری /سروش خادم حسینی /محمد کاظمیان

ناظر: ایرج لارودی

توفارقان آذر شهر- آویزه صنعت پارسا مشهد

حسن نیکخواه /حسین رضا نیا/ روزبه کلاهدوز

ناظر: شهرام پرنیاک

صنعت مس کرمان – رعد پدافند هوایی شهرکرد

جواد زارع/ علیرضا ناصرافشار/  نیما جعفری

ناظر: حمید کیان ارثی


بیشتر بخوانید:

پیروزی مهرام برابر صنعت مس کرمان

رحمتی: برخی مسائل باعث شد نتوانیم نتیجه بهتری را کسب کنیم

زمان دیدار ۲ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار