سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: هر ۲ تیم تمرکز زیادی روی امور دفاعی داشتند و همین باعث شد دیدارمان برابر پالایش نفت آبادان خیلی پر امتیاز نباشد.

آبکناری: شانس آن را داشتیم تا برنده بازی باشیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران، پس از شکست تیمش مقابل تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال گفت:هر دو تیم تمرکز و برنامه  زیادی روی مسائل دفاعی داشتند و به همین دلیل بود که بازی پر برخورد و کم امتیازی از هر دو تیم دیدیم.

او افزود: ما شانس آن را داشتیم که بازی را ببریم و حتی لحظاتی هم از حریفان پیش  افتادیم، اما نتوانستیم بازی را آن طور که باید و شاید کنترل کنیم. تصور می‌کنم مصدومیت بازیکنان ما نیز در روند بازی تاثیر داشت و آنطور که می‌خواستیم کار برای ما پیش نرفت.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون ادامه داد : در چنین بازی پر فشاری نیاز داشتیم تعویض های بیشتری در ترکیبمان انجام شود اما  متاسفانه به دلیل مصدومیت بازیکنان این امکان فراهم نشد. بازیکنان ما زیاد در زمین بودند و به نظرم در اواخر بازی توان کافی برای زدن شوت‌های حساس را نداشتند.

البرز آبکناری در پایان عنوان داشت :  تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان  هم سابقه ای بیشتر از ما در رقابت های لیگ برتر دارد و هم این که از بازیکنان سرشناس تری هم بهره می برد ، زمانی که شما مقابل بازیکنی مثل داورپناه بازی می‌کنید نباید حتی یک لحظه غفلت کنید. برای تیم ما این بازی‌ها خوب است و از این دیدار‌ها کسب تجربه می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار