ملی پوش روئینگ گفت: وطنم را دوست دارم و دلم می‌خواهد برای کشورم افتخار آفرینی کنم، اما شرایط مالی مناسب نیست.

وطنم را دوست دارم و امیدوارم مشکل مالی ام حل شود/ نیاز به حمایت کمیته ملی المپیک و ورازت ورزش داریمبهمن نصیری قایقران روئینگ، تیم ملی قایقرانی مردان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حدود یک هفته ای است که از مسابقات کاپ آسیا برگشته ام و تمرینات خود را در دریاچه آزادی زیر نظر سرمربی تیم، افشین فرزام انجام می دهیم.

او افزود: اردیبهشت سال آینده مسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم، همه تلاش خود را برای کسب مدال طلا می کنیم.

نصیری با بیان اینکه مدتی را در جمهوری آذربایجان رفته بود گفت: یک ماه بعد از بازی های آسیایی جاکارتا برای ادامه ورزش حرفه ای  به جمهوری آذربایجان رفتم و در تست پذیرش قبول شدم. در یکی از مسابقات انتخابی این کشور هم شرکت داشتم و فقط در رقابت با نفر پنجم المپیک باخت آوردم، ولی باقی رقبا را شکست دادم.

ملی پوش روئینگ ادامه داد: حدود پنج، شش ماه در آنجا تمرین کردم، البته با افشین فرزام سرمربی تیم روئینگ ایران در ارتباط بودم. ابتداقصد داشتم برای آنها در رقابت ها حاضر شوم، اما تصمیم گرفتم به دلیل علاقه ای که به وطنم دارم به ایران برگردم.

نصیری تاکید کرد: وطنم را دوست دارم ولی شرایط مالی را هم باید دید، شرایط مالی برای همه ورزشکاران مهم است. اما با آمدن افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ و قول هایی که داد به ایران برگشتم تا بعد از حل مشکلات برای کشورم به میدان بروم.

او با اشاره به مشکلات ملی پوشان روئینگ گفت: لیگی وجود ندارد که بتوانیم درآمدی داشته باشیم و پیست مناسب و اوضاع مالی خوبی برای ملی پوشان فراهم نیست، رئیس فدراسیون قول داده است که تلاش خود را می کند تا دو ماه آخر قبل از مسابقات تیم رابه اردوهای برون مرزی اعزام کند.

ملی پوش روئینگ ادامه داد: یازده ماه سال را در دریاچه آزادی تمرین می کنیم، به شخصه از هیچ جایی جز تیم ملی در آمد ندارم و اکثر ورزشکاران چشم امیدشان به کسب مدال طلا و جوایز است. ضمن اینکه شرایط برای کسب سهمیه سخت شده است و فقط گیرنده مدال طلا به مسابقات المپیک اعزام می شود.

او افزود: برای حضور در  مسابقات به این مهمی، اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون ما حمایت کنند و ما را به چند اردوی خارجی بفرستند و از امکانات و پیست مناسب استفاده کنیم، برای پیشرفت تیم بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار