نیاز ملی پوشان روئینگ به اردو‌های برون مرزی

ملی پوش قایقران روئینگ گفت: مشکل تطابق زمان و مسافت تمرین پیست قایقرانی، نیاز ما را برای رفتن به اردو‌های برون مرزی بیشتر می‌کند.

نیاز ملی پوشان روئینگ به اردو‌های برون مرزینازنین ملایی ملی پوش  روئینگ در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تمرینی زیر نظر افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ برای آمادگی مسابقات کاپ آسیایی تایلند (۲۷ آذر ماه) به سر می‌بریم.

او افزود: در دو ماده سبک و سنگین وزن روئینگ تک نفره قرار است مسابقه بدهم ، اما در صورتی که زمان مسابقات با هم تداخل داشته باشند یکی حذف می شود.

ملی پوش قایقران روئینگ گفت: قبل از مسابقات سهمیه المپیک نیاز داریم به اردو برون مرزی برویم، اما به دلیل مشکلات مالی امکان این اعزام نیست.

او  افزود: برای تطابق ساعت با توکیو  و به دلیل شرایط آب وهوایی  و همچنین نیاز به مسافت بیشتر برای تمرین احتیاج داریم حداقل یک ماه قبل از مسابقات در اردو‌های برون مرزی حضور داشته باشیم.

ملایی ادامه داد: شکل قایق‌های جدید خیلی پیشرفته‌تر است و فقط دو سه روز قبل از مسابقات این شانس را داریم که تمرین کنیم و شرایطمان نسبت به تیم‌های دیگر خیلی متفاوت‌تر است.

او گفت: آبان ماه  امسال مسابقه قهرمانی جهان در کره جنوبی برگزار شد که  موفق به کسب مدال طلا شدم.

ملی پوش روئینگ با بیان اینکه مسابقه سهمیه المپیک ۵ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، افزود: به احتمال زیاد می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم، اما کار سختی است، زیرا  امسال برخلاف دوره‌های قبل  فقط با به دست آوردن مدال طلا، سهمیه المپیک داده می شود.

او گفت: در صورتی می توانیم در المپیک حضور داشته باشیم که هم من و هم بهمن نصیری ملی پوش روئینگ  در مسابقات، مدال  طلا را کسب کنیم.

ملایی ادامه داد: تلاش می کنیم تا در هر دو ماده سبک و سنگین وزن روئینگ مدال طلا  را کسب کنیم تا ۲ سهمیه برای المپیک داشته باشیم.

ملی پوش قایقران روئینگ گفت: اگر شرایط مناسب باشد و دور از حاشیه‌ها شود ورزش کنم، هدف من المپیک ۲۰۲۸ لس انجلس است و برای کسب مدال طلای المپیک ده سال آینده تلاش می‌کنم.

تمام تلاشم را برای کسب  مدال طلای المپیک ۲۰۲۸ خواهم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار