رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سنندج خبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عبداله فاتحی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات ومحتویات داخل خودرودر سطح شهرستان سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با رصد اطلاعاتی واستفاده از دوربین‌های مدار بسته محل‌های وقوع سرقت، متهم که از سارقان حرفه‌ای وسابقه دار بود شناسایی وطی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ فاتحی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده، سارق در رویارویی با دلایل و مدارک ارائه شده به ۲۰ فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه زیادی کشف شد؛ همچنین متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به منظور پیشگیری ازاین گونه سرقت‌ها به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس آگاهی اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: سارقان ، اخبار حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.