فرمانده انتظامی سقز از شناسایی و دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی سقز گفت: طی ۲ هفته گذشته با وقوع چندین فقره انواع سرقت ماموران آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام تحقیقات توسط ماموران پلیس ۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شناسایی و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ رضایی بیان کرد:متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت از جمله سرقت منزل، سرقت وسایل داخل خودرو، سرقت خودرو، سرقت خانه باغ و سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

او گفت: سارقان به دلیل آگاهی از شیوه و ترفند‌های سرقت از خودرو و اموال عمومی مردم و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان زمینه و فرصت سرقت را برای خود مغتنم می‌شمارند.

فرمانده انتظامی سقز به شهروندان سقزی توصیه کرد: نکات ایمنی را رعایت کنند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیس نسبت به استفاده از تجهیزات ضد سرقت خودرو و منزل خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.