بدشانسی دیگر پروژه سینمایی The Uncharted

پروژه مورد انتظار آنچارتد بار دیگر با از دست دادن یک کارگردان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از طرفداران دنیای بازی باشید قطعا با عنوان جذاب و محبوب آنچارتد آشنایی دارید. این بازی یک عنوان سوم شخص ماجراجوئی است که در ابتدا سال ۲۰۰۷ با نام Uncharted: Drake's Fortune انحصارا برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد. تا سال ۲۰۱۱ شرکت Naughty dog با عرضه دو عنوان دیگر از این سری محبوبیت این بازی را برای طرفداران تمدید کرد. آخرین نسخه این عنوان به یاد ماندنی Uncharted 4: A Thief's End است که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد. مدتی پیش خبری مبنی بر ساخت فیلم برای این بازی منتشر شد که با استقبال زیاد طرفداران مواجه شد، اما متاسفانه از آن روز تا به حال این پروژه مشکلات زیادی را تجربه کرده است.

مورد انتظارترین فیلم برای گیمر‌ها

عنوان سینمایی مورد انتظار The Uncharted که روایتی داستانی بر بازی زیبای آنچارتد است باری دیگر کارگردان خود را از دست داد. بر طبق گزارشات این اتفاق همچنین باعث شده است که زمان پخش رسمی این فیلم همچنین عقب بیفتد. اخبار این پروژه حاکی از آن است، تراویس نایت که به تازگی فیلمی دیگر در دنیای Transformers با عنوان Bumblebee ساخته، ناچار به رها کردن فیلم The Uncharted شده است. گفته شده دلیل این جدایی سخت بودن برنامه‌های فیلم برداری بوده است. نقش اصلی این داستان نیز قرار است بازیگر معروف عنوان مرد عنکبوتی باشد. تام هالند که می‌بایست بازیگر نقش Nathan Drake باشد، قرار است در پروژه بعدی مارول به عنوان مرد عنکبوتی حضور داشته باشد. گفته می‌شود کمپانی مارول قرار است در تابستان امسال مراحل فیلم برداری را آغاز کند. با این اوصاف فیلم سینمای آنچارتد که قرار بود در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ وارد سینمای جهان شود باری دیگر به تعویق افتاد. با این حال شرکت سونی قصد دارد همچنان این پروژه را ادامه دهد و سعی دارد تا کارگردان جدیدی برای این فیلم مورد انتظار پیدا کند، در نتیجه خبری از لغو کردن این عنوان نیست.

بدشانسی دیگر پروژه سینمایی The Uncharted


بیشتر بخوانید: امکان استفاده‌ از شخصیت‌های مختلف در بازی Resident Evil 2 Remake


بدشانس‌ترین پروژه‌ سینمایی؟

در حالی که سری بازی‌های آنچارتد، با فروش بیش از ۴۱ میلیون نسخه، یک موفقیت فوق‌العاده برای شرکت سونی بوده‌اند، عنوان سینمایی این بازی، اما همواره سلسله مراتبی از اتفاقات غیرمنتظره برای این شرکت به همراه داشته است. با اینکه از سال ۲۰۰۸ شایعاتی برای ساخت عنوان سینمایی این بازی وجود داشت، اما تا کنون نه تنها هیچ فیلمی با این عنوان پخش نشده بلکه پروژه در حال ساخت هم تعداد زیادی مشکلات به همراه داشته است. نایت ششمین کارگردانی است که از این پروژه کناره‌گیری می‌کند. ساخت این فیلم به قدری طول کشید که مارک والبرگ که پیشنهاد بازی به عنوان نیتن را رد کرده بود حالا به عنوان مربی او، یعنی سالی ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار