سردار حمید دامغانی گفت: قدرت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که جهان را متاثر از خود کرده است تحت تاثیر نیرو‌های باتقوا و مومن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همایش خانوادگی که با رویکرد سبک زندگی و تجلیل از پرستاران و پرسنل مراکز درمانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد گفت: قدرت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که جهان را متاثر از خود کرده است تحت تاثیر نیرو‌های باتقوا، مومن و همیشه در صحنه است که داشتن این نیرو‌ها نیز مدیون خانواده‌های صبور است.

او با بیان اینکه ایامی که پشت سر گذاشتیم ایامی بود که مردم انقلابی ایران در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کردند افزود: یوم الله ۹ دی که به نام روز بصیرت نامگذاری شده است روز میثاق با ولایت و تجلی قدرت نرم نظام و انقلاب بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمنان در روز‌های قبل فتنه دیگری را برای نظام و انقلاب برنامه ریزی کرده بودند که این فتنه با بصیرت و ایمان مردم و حضور خوب و به موقع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمع شد.

سردار دامغانی در ادامه با بیان اینکه مقدمه پاسداری از نظام و انقلاب پاسداری از کانون گرم خانواده و همچنین امنیت و آرامش روانی خانواه است تصریح کرد: پاسداری که در خانواده امنیت روانی و آرامش خاطر داشته باشد با صلابت بیشتری در محل کار خود حاضر می‌شود و این امر جز با مشارکت و گذشت همسران پاسداران مهیا نمی‌شود.

او در پایان با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه ایمان، تقوا، صبر و استقامت و گذشت است گفت: این بانوی بزرگوار پیام رسان حادثه کربلا بود که این حادثه را به یک مکتب اثرگذار تبدیل کرد و این مکتب منشا تحولات زیادی در تاریخ شد که پیروزی انقلاب اسلامی نیز نمونه‌ای از این تحولات بود و علت نامگذاری روز ولادت ایشان به نام پرستاران نیز حاکی از همین صبر و گذشت است.

دکتر سلطان نژاد رئیس کارگروه بهداشت و روان ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز به عنوان سخنران در این همایش با بیان اینکه هر کس که در این دنیا به چیزی رسیده است محصول خانواده است گفت: همانطور که خانواده می‌تواند بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی باشد همانطور نیز می‌تواند بستری برای مشکلات روانی و رفتاری باشد.

او با بیان اینکه پذیرش زن و شوهر کلید اصلی یک زندگی شیرین است افزود: روابط زناشویی زیرساخت زندگی است و با صبر و حوصله نیز می‌توان یک زندگی شیرین ساخت که برای این مهم باید از خطا‌های زندگی خانوادگی چشم پوشی کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۵ پرسنل پیشکسوت عرصه بهداشت و درمان سپاه استان و پرستاران حال حاضر معاونت بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.