میزان نفرت مردم کشورهای غرب آسیا از آمریکا

بر اساس آمارهای منتشر شده، مردم بسیاری از کشورهای تاثیرگذار منطقه، از ایالات متحده نفرت دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پرستاران، در مورد اتفاقات اخیر عراق صحبت کردند. در بخشی از صحبت‌های رهبر انقلاب، ایشان خطاب به دونالد ترامپ که ایران را مسئول حمله به سفارت آمریکا در عراق طی روز گذشته عنوان کرده‌ بود، اعلام کردند: شما غلط می‌کنید، اگر منطق داشته باشید که ندارید، می‌بینید که مردم منطقه به علت اقدامات جنایت‌کارانه آمریکا از این کشور نفرت دارند. پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب به سخنان ترامپ، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

طبق اطلاعات موسسه آمریکایی گالوپ که چندی پیش آمارهایی از میزان نفرت مردم منطقه غرب آسیا از این کشور را منتشر کرده بود، میزان نفرت مردم منطقه از آمریکا بررسی شده است. حال یک اینفوگرافیک بر اساس آمارهای ارائه شده این سایت منتشر شده که که در ادامه قابل مشاهده است.

بر پایه این آمارها و سخنان رهبر انقلاب، نفرت از آمریکا در میان مردم منطقه، امری قابل توجه است، به خصوص مردم کشورهای ایران، ترکیه، عراق، پاکستان، یمن و افغانستان که هر کدام در طول تاریخ بارها از ایلات متحده ضربه خورده‌اند، هیچ علاقه‌ای به سیاست‌های ظالمانه این کشور ندارند.

اینفوگرافی میزان نفرت مردم کشورهای غرب آسیا از آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.