اردکانیان گفت: رئیس جمهور برای حمایت از مجموعه‌های نوآوری مانند کارخانه نوآوری آزادی دستور صادر کرده است.

ترافیک حضور مسئولان در ایستگاه کارخانه نوآوری آزادیبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان، وزیر نیرو ضمن بازدید از کارخانه آزادی، با بیان اینکه رئیس جمهور برای حمایت از مجموعه‌های نوآوری مانند کارخانه نوآوری آزادی دستور صادر کرده است، گفت: هنگامی که در بازدید از این کارخانه و دیگر مراکز ایجاد شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شور و اشتیاق جوانان نخبه و فعال دیده می‌شود، مسئولان در واقع احساس می‌کنند که خود آن‌ها نیازمند این زیست بوم نوآور و پویا هستند.

اردکانیان ضمن بازدید از این مجموعه با تعدادی از صاحبان استارتاپ‌ها صحبت و از آن‌ها برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف آب و برق، کاهش شدت انرژی، توسعه گردشگری سد‌ها و ... دعوت به همکاری کرد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز در ضمن بازدید از کارخانه نوآوری آزادی، از اولین جشنواره ملی «نوآوری در حوزه ساخت و ساز» نیز بازدید کرد.

در نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه برگزار می‌شود، ۴۰۰ ایده استارتاپی در صنعت ساخت و ساز جمع آوری و از بین این ایده‌ها ۶۰ طرح توسط داوران برگزیده شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار