رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) در فریدونکنار گفت: طرح امواج بهشت برای نکو داشت یاد و خاطره شهدا باید در تمام استان‌های کشور فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) در آئین تکریم از شهدای حامی و خیران مازندران در فریدونکنار با بیان اینکه گره گشایی از کار محرومان وظیفه همه نهاد‌ها است، افزود: محرومان همیشه وفادار به انقلاب بودند و هستند به گونه‌ای که در هیچ کدام از مناقشات اخیر ردپایی از آن‌ها دیده نشده است.
 
او افزود: خون شهدا اجازه نخواهد داد که استکبار بر آرمان‌های انقلاب لطمه وارد کند و انقلاب با همه توطئه‌هایی که استکبار بر علیه ما کرده است با پیروزی کامل به دست صاحب اصلی آن تحیول خواهد شد.
 
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: استکبار روزی برای حفظ منافع خود در خاورمیانه حضور داشت، اما اکنون برای حفظ موجودیت خود در منطقه دارد تلاش می‌کند.

او افزود: ملت فهیم ایران بار‌ها آزمایش خود را پس داده است و از این به بعد هم اجازه نخواهند داد خون‌های شهدا بازیچه امیال استکبار و نظام سلطه شود.
 
نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز گفت: طرح امواج بهشت بر اساس تفاهمنامه بین ادارات کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد مازندران به صورت ابتکاری در استان در حال اجرا است.

او افزود: در این طرح خیرانی که قصد کمک به ایتام را دارند به نیابت از شهدای استان، حامی فرزندان یتیم می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه تاکنون، بیش از ۱۵۰ حامی به نیت ۱۵۰ شهید به این طرح پیوستند، ابراز امیداوری کرد تا پایان ماه جاری، هزار شهید به این طرح بپیوندند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.