مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۶۴۰۳ یتیم در استان تحت حمایت ۱۵ هزار نفر حامی قرار دارند.

ایتام لرستان ۱۵ هزار نفر حامی دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان، با اشاره به این‌که شش هزار و ۴۰۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند که شامل کسانی هستند که سرپرستشان فوت کرده، اظهار داشت: این تعداد ۱۵ هزار نفر حامی دارند.

او با اشاره به این‌که به‌صورت ماهانه مبالغی از طرف حامیان به‌صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، عنوان کرد: علاوه‌براین به خانواده آن‌ها کمک هزینه معیشتی پرداخت می‌شود.

محمدی با بیان این‌که به دختران تحت پوشش و زنانی که برای بار دوم ازدواج می‌کنند کمک هزینه جهیزیه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: امسال دو هزار و ۴۰۰ ازدواج در مجموعه کمیته امداد استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر کمک هزینه دریافت کرده و ۱۲۰۰ نفر دیگر در صف انتظار هستند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ادامه داد: این مجموعه با کلینیک‌های مشاوره‌ای قرارداد بسته و به مددجویان در زمینه‌های خانوادگی، تربیت فرزندان، روانشانسی، معنویف اعتقادی و شغلی مشاوره‌های رایگان ارائه می‌دهند.

او تصریح کرد: در شش ماهه اول  امسال از میان زنان سرپرست خانوار ۶۱۴ نفر در ۸۸۷ جلسه مشاوره فردی و چهار هزار و ۲۸ نفر در ۲۶۳ جلسه مشاوره گروهی گرفته‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار