فرماندار کرمانشاه گفت: ۲۱ خانه مسافر در شهر کرمانشاه فعال است که قرار براین است پس‌از راهنمایی‌شدن، با ارایه مدارک لازم شناسنامه‌دار شوند و زیرنظر اداره میراث فرهنگی فعالیت کنند.

خانه مسافربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه گفت: ۲۱ خانه مسافر در شهر کرمانشاه فعال است که قرار براین است پس‌از راهنمایی‌شدن، با ارایه مدارک لازم شناسنامه‌دار شوند و زیرنظر اداره میراث فرهنگی فعالیت کنند.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه این تصمیم به این منظور است تا دیگر هیچ خانه مسافری بدون مجوز فعالیت نکند گفت: از سوی دیگر تصمیم گرفته شد با هماهنگی و همکاری شهرداری کرمانشاه در سه میدان امام (ره)، آزادگان و میدان امام حسین (ع)، کانکس های شکیلی برای راهنمایی گردشگران و ساماندهی خانه ها مسافر دایر شود.

رنجبر ادامه داد: از سوی دیگر هرکدام از ادارات باید برنامه های متناسب با رویداد ۲۰۲۰ را در حوزه شهرستان کرمانشاه تعریف و ارایه بدهند دفاتر خدمات گردشگری مستقر در شهر کرمانشاه نیز هرکدام برنامه های متناسب با جاذبه های گردشگری و برگزاری رویدادها همایش ها را تهیه کرده و نتیجه را به دبیرخانه کارگروه مستقر در فرمانداری و میراث فرهنگی شهرستان تحویل دهند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.