کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک هتل پنج ستاره در قم روز سه‌شنبه طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک هتل پنج ستاره در قم روز سه‌شنبه طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

او اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این طرح را یک هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این هتل طی ۳۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرمایه‌گذار این طرح گردشگری در این آیین گفت: پس از ۲۵ سال تولید در قم با توجه به‌ضرورت ایجاد یک هتل پنج ستاره در این استان، اقدام به اجرای این طرح کردیم.

او با بیان این‌که این هتل در ۱۳ طبقه احداث می‌شود گفت: این طرح شامل یک هزار و ۱۵۱ مترمربع زمین و ۱۱ هزار و ۲۲۷ مترمربع زیربنا می‌باشد.

استاندار قم همچنین امروز از دو مجتمع گردشگری در حال احداث و تازه احداث‌شده شهر قم بازدید کرد.

او با بیان این‌که با بهره‌برداری از این طرح، ۲۰۰ تخت به ظرفیت هتل‌های قم اضافه می‌شود یادآورشد: این طرح از امکانات مختلف از قبیل سالن ورزشی، استخر و سونا، رستوران، کافی‌شاپ، تالار‌های همایش و پارکینگ هوشمند برخوردار است و کیفیت، نوآوری و طراحی مدرن و زیبا از ویژگی‌های آن است.

قم دارای ۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحد هتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمان‌پذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین‌راهی و پذیرایی با ظرفیت ۱۲ هزار تخت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار