نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:برای جوانان باید سرمایه گذاری ویژه داشته باشیم چراکه جوانان ما باید برای جوانان دنیا هم الگو باشند.

تحریم امریکا  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در نشست استادیاران حلقه صالحین بر لزوم حفظ کشور از نقشه‌های شوم دشمنان تاکید کرد  و گفت: برای جوانان باید سرمایه گذاری ویژه داشته باشیم چراکه جوانان ما باید برای جوانان دنیا هم الگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید کشور خود را از وابستگی به نفت و گاز بی نیاز کنیم، گفت: کشاورزی و دامپروری و تقویت زیر ساخت‌های آنها باید محور توسعه همه جانبه استان باشد.

این مسئول بیان کرد: با حرکت‌های جهادی در حوزه زیر ساخت‌های کشاورزی هرگز به نفت و گاز احتیاجی پیدا نخواهیم کرد و اقتصاد مقاومتی را به عالی‌ترین صورت ممکن انجام داده‌ایم باید نگاهمان به تولیدات داخلی کشور باشد و در این صورت زمینه و امکانات رشد و توسعه را داریم.

آیت الله علما ادامه داد: بدون شک اتکا به توان داخلی کشور راه حل بسیاری از مشکلات است و این اتکا سبب اقتدار ما خواهد شد اگر نگاه ما دلسوزانه و اعتقادانه باشد و بتوانیم روی پای خود بایستیم هیچ قدرتی نمی‌تواند با ایجاد تحریم‌ها کشور ما را تهدید کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمام قدرت‌های جهان به اعتقادات، قدرت کشور ایران و همچنین مواضع قاطع مقام معظم رهبری اقرار دارند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.