امام جمعه کرمانشاه ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست وگفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی نهم دی لازم و ضروری است.

نماز جمعهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: در روز نهم دی مردم آگاه ایران اسلامی با مجاهدت، هوشیاری و با وجود همه مشکلات فتنه را از بین برده و ازنطفه خفه کردند.

آیت الله علما شناخت دشمن و وقت شناسی در مقابل دشمنان را مهم دانست و افزود: پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است و این را جهانیان دیدند.
او خشونت اخیر دشمنان را موقعیت سختی دانست و گفت: این فتنه هم به دلیل موقعیت شناسی خوب مردم ایران اسلامی با یک راهپیمایی خنثی شد.
امام جمعه کرمانشاه سپس به هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره|) اشاره کرد وافزود: تشکیل نهضت سواد آموزی یکی از اقدامات موفق در کشور بود.
خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به یازدهم دی ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) عامل پیروزی خون بر شمشیر و حافظ حادثه عظیم کربلا بود و نگذاشت در دنیا این حرکت کم رنگ شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.