فخری با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات زیرساختی برای تکمیل پروژه ساختمان زندان سمنان گفت: به‌زودی این ساختمان جدید افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم افزایش اراده مسئولان در افتتاح ساختمان جدید زندان گفت: رفع موانع برای افتتاح این پروژه با همکاری پیمان‌کار و اداره کل راه و شهرسازی به‌صورت موردی بررسی می‌شود و به‌زودی این پروژه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او بابیان اینکه عملیات تکمیل و ساخت زندان سمنان با جدیت تمام در دست بررسی است، افزود: بسیاری از مشکلات زیرساختی برای افتتاح زندان برطرف شده است، اما به دلایل نامعلوم بهره‌برداری این طرح به عقب‌افتاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای رفع موانع افتتاح این طرح وجود دارد، تصریح کرد: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود می‌توان در کمتر از چند روز این پروژه را به اتمام رساند و بهره‌برداری انجام شود.

فخری با تأکید بر اهمیت ویژه افتتاح پروژه زندان جدید سمنان افزود: پیگیری‌ها برای اتمام این طرح در یک سال گذشته با جدیت انجام‌شده و لذا باید برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه اقدام اساسی انجام شود.

او با اشاره به اینکه ساختمان فعلی زندان یکی از آثار تاریخی سمنان محسوب می‌شود، بیان کرد: آزادسازی این بنا و بهره‌برداری فرهنگی و هنری از آن در دستور کار میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار