سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات معوقه ۲ ماه پرستاران فردا پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابول نژادیان سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص مطالبات پرستاران در استان خوزستان ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار و پیام آور کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان امروز با حضور جمعی از مسئولان برپا شد.

او افزود: یکی از مطالبات به حق کادر پرستاری، کارانه ماهانه است که به دلیل کوتاهی برخی سازمان‌های بیمه گر از اسفند سال گذشته تاکنون به تلاشگران این حوزه پرداخت نشده.

ابول نژادیان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبه ۲ ماه آن‌ها فردا پرداخت می‌شود که برای بخش دیگر هم در تلاش هستیم هر چه زودتر پرداخت‌ها انجام گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر برگزاری جلسات متوالی فصلی با نمایندگان نظام پرستاری واحدهای تابع دانشگاه، به کار گیری نیروها طبق سامانه نظام پرستاری، تکریم نیروهای کادر درمان و پرستاری، احیای سیستم بازرسی به خصوص در بیمارستان‌ها، اصلاح کادر پرستاری (عدم به کار گیری نیروهای پرستار در سیستم اداری) تأکید کرد.

این مقام مسئول در خصوص اعمال جراحی با اشاره به اعلام دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی اینکه تعدادی از پزشکان متعهد خدمت در صورتی که ۵۰ درصد از طرح خود را گذرانده باشند، اجازه راه‌اندازی مطب دارند، اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها ماهشهر و ایذه این طرح اجرا شده تا از این طریق پزشکان در شهرستان ماندگار شوند.

او گفت: شرایطی که زمینه‌ساز ماندگار کردن پرستاران در بیمارستان‌ها می‌شود باید بررسی شود؛ پرستار در برخی بیمارستان‌ها که ماندگار نیستند، باید بررسی شود که آیا شرایط کاری سخت است یا نحوه برخورد مسئولان با پرستاران و یا نحوه تعامل بین پرستار و بیمار مشکل دارد یک جای این کار مشکل دارد، باید بررسی شود و مشکل یابی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.