اهواز؛

کمبود پرستار در هفتگل

هفتگل پزشک متخصص ندارد ولی لااقل دولت کاری کند که کمبود پرستار نیز نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امام جمعه هفتگل گفت: یکی از معضلات مهم درمانی که مردم هفتگل با آن مواجه هستند کمبود پرستار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی پیربلوط به برخی از مشکلات هفتگل اشاره کرد و اظهارداشت: این نقیصه سبب شده که در بخش تزریقات هم برای آقایان و هم برای بانوان ما دچار مشکل باشیم که این شایسته شهرستانی که رتبه نخست تقدیم شهدا نسبت به جمعیت را در سطح استان خوزستان دارد، نیست.

امام جمعه هفتگل با تاکید بر این نکته که نباید در حکومت اسلامی چنین مشکلاتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید دولت استخدام نیرو در این زمینه باز بگذارد زیرا هفتگل نیاز مبرم به پرستار دارد که این موضوع یکی از مشکلات درمانی این شهرستان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی پیربلوط تاکید کرد: در هفتگل پزشک متخصص نداریم ولی لااقل دولت کاری کند که کمبود پرستار نداشته باشیم و مردم صبور هفتگل تزریقات خود را با خیال آسوده انجام دهند.

وی یکی دیگر از مشکلات هفتگل را کمبود دارو عنوان کرد و گفت: امیدوارم از سوی مسئولان مربوطه داروخانه‌های هفتگل تجهیز شوند و داروهای مورد نیاز مردم تامین شود تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

امام جمعه هفتگل در ادامه بر تجهیز درمان بستر این شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های این مرکز نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که امیدوارم این کار انجام شود و شاهد رفع مشکلات آن نیز باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.