معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:️ با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده در خصوص بکارگیری متخصصین در رشته‌های مختلف، خوشبختانه امسال بیشترین تعداد نیروی متخصص نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان جذب شد.

دانشگاه علوم پزشکی به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده در خصوص بکارگیری متخصصین در رشته‌های مختلف، خوشبختانه امسال بیشترین تعداد نیروی متخصص نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان جذب و توزیع گردیده و پوشش حداکثری استان با توزیع عادلانه متخصصین در بیمارستان‌های دانشگاه صورت گرفته است.

️ او افزود: در این دوره تعداد ۹۰ نفر نیروی متخصص در رشته‌های: زنان و زایمان، داخلی، بیهوشی، قلب و عروق، جراحی عمومی، رادیولوژی، اطفال، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، نورولوژی، ارتوپدی، چشم، توانبخشی، و پاتولوژی در سطح استان توزیع گردید.

️او گفت:  به منظور توزیع عادلانه این نیرو‌ها در سطح استان، با توجه به ضریب جمعیتی، سطح ارجاع، امکانات و تجهیزات، تعداد متخصصان فعال و ظرفیت مراکز در نظر گرفته شد؛ که بر همین اساس قریب به اتفاق شهرستان‌های استان دارای تخصص‌های اصلی جراحی، بیهوشی، زنان، داخلی و اطفال و در سایر شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌های ذکر شده متخصصین رشته‌های پاراکلینیکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و... توزیع شده‌اند.

️ روشنی گفت: لازم بذکر است با توجه به نقشه راه درمان وجود تمام رشته‌ها در همه شهرستان‌های استان ضرورت نداشته و با توجه به سطح ارجاع این توزیع انجام شده است.

️روشنی ادامه داد:  در خصوص شهرستان‌های جوانرود، کنگاور، اسلام‌آباد و سرپل ذهاب که دارای مرکزیت هستند، سعی بر وجود اکثر متخصصین رشته‌های پزشکی شده است.

ا️و افزود:  امیدواریم با اضافه شدن نیرو‌های متخصص جدید کمبود‌های احتمالی موجود مرتفع شده و کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه ارتقاء یابد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.