مالک باشگاه تراکتور گفت: من به خاطر تهمت‌های زده شده عصبانی شدم و قصد داشتم باشگاه را تحویل مردم بدهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره  اینکه پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برای فسخ قرارداد با دنیزلی را تایید می‌کند یا نه، اظهار کرد: این موضوع درست نیست چرا که دنیزلی خودش خواست که از تراکتور برود. از زلزله تبریز ترسیده بود و  خداحافظی کرد و  به کشورش برگشت. ما با هم به توافق رسیده بودیم.  

زنوزی درباره اینکه زلزله تبریز عامل جدایی دنیزلی از تراکتور بود، گفت: دنیزلی در مصاحبه‌ای این موضوع را تایید کرد که به خاطر زلزله تبریز از باشگاه تراکتور جدا شده است.  

زنوزی : من به خاطر تهمت ها قصد تحویل باشگاه تراکتور داشتم/  در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی کنم

تراکتور با دوری از حواشی نتایج لازم را گرفت 

مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه گفته بود که قصد ندارد دیگر هزینه‌های این باشگاه را تقبل کند، گفت: من به خاطر شهر و استان خود یکسری هزینه‌ها را می‌کنم که هواداران تیمم خوشحال باشند. اتفاقات و مشکلاتی برای تراکتور به وجود آمد و برخی از افراد هزینه‌ها را نادیده گرفتند که کمتر از یک درصد را تشکیل می‌دهند. به هر حال من به خاطر تهمت‌های زده شده عصبانی شدم و طبیعی است که به خاطر این رفتار‌ها اعلام کنم که تیم را تحویل مردم می‌دهم. هر چقدر تیم تراکتور دور از حاشیه باشد بهتر نتیجه می‌گیرد و در این ۴، ۵ بازی از حواشی دور بودیم و نتیجه لازم گرفتیم. از ساکت الهامی مربی تیم و مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، حاج صفی و همه بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند و نتیجه‌ای در خور و شایسته تیم تراکتور بدست آوردند و به صدر جدول بازگشتیم.

او درباره اینکه باشگاه تراکتور در انتخاب مربیان خارجی ناموفق عمل کرده است، گفت: همه باشگاه‌ها در انتخاب مربیان خارجی ناموفق بودند و تراکتور هم از این امر مستثنی نبود. کسی کارنامه استراماچونی را ندیده است و عملکرد این مربی آخر فصل مشخص می‌شود. برانکو بعد از چندین بار رفت و آمد به ایران موفق عمل کرد و در سال‌های گذشته او کارنامه موفقی نداشت.

نتیجه دربی تبریز به حرف و حدیث ها پایان داد 

زنوزی درباره اینکه مسائل  مالی باشگاه ماشین سازی را تقبل می‌کند، بیان کرد: به هر حال باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی متعلق به گروه هلدینگ ما هستند و نتیجه دربی تبریز هم به حرف و حدیث‌ها پایان داد. تراکتور به ۳ امتیاز دربی نیاز مبرم داشت تا به جایگاه اصلی خود بازگردد، اما همه دیدند که هر ۲ تیم جوانمردانه بازی کردند.  

رئیس جدید  باید استقلال فدراسیون فوتبال  را  حفظ کند 

زنوزی درباره ارزیابی اش از وضعیت کلی فوتبال کشورمان، کناره گیری تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و دورنمای ورزش کشورمان گفت: تا زمانی که فدراسیون فوتبال ما مستقل نشود  مشکلات این رشته ورزشی حل نمی‌شود. فدراسیون فوتبال مستقل نیست و بایدفدراسیون  درآمد داشته باشد و بتواند روی پای خود بایستد. من در گذشته از تاج انتقاد داشتم، اما اکنون که تاج استعفا کرده است خوب نیست از او انتقاد کنیم، چون برای فوتبال زحمت کشیده است. من دوست ندارم درباره فردی که از فوتبال رفته است صحبت کنم و انشالله تاج در کار‌ها و زندگی خود موفق شود. به هر حال کسی باید رئیس فدراسیون فوتبال شود که فوتبال کشورمان را نجات بدهد و استقلال فدراسیون را ایجاد کند.  

مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه روسای فدراسیون فوتبال معتقدند این فدراسیون نهاد غیر دولتی است، گفت: نهاد غیر دولتی بازهم دولتی محسوب می‌شود و به نظرم مسئولان موضوع را دور می‌زنند. فدراسیون فوتبال نباید در جایی که به نفعش است بگوید مستقل است و هر جا به ضرر باشد بگوید نهاد غیر دولتی هست. فردی باید برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود که بتواند مشکلات را حل کند و فدراسیون را به جایگاه اصلی اش برساند و وضعیت همه سطوح فوتبال به این انتخاب بستگی دارد.

زنوزی : من به خاطر تهمت ها قصد تحویل باشگاه تراکتور داشتم/  در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی کنم

توانایی حضور در فدراسیون فوتبال ندارم 

زنوزی درباره اینکه احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، گفت: من در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم، چون کار من تجارت است و توانایی حضور در فدراسیون فوتبال ندارم. فردی در  فدراسیون فوتبال باید حضور یابد که قابلیت و شایستگی داشته باشد و بتواند به فوتبال کشورمان کمک کند. یکسری از مسئولان فوتبال جایگاه خود را نمی‌دانند.

تکلیف سرمربی تراکتور  هفته آینده مشخص می‌شود 

او درباره اینکه تیم تراکتور با الهامی ادامه می‌دهد یا سرمربی جدید انتخاب می‌شود، بیان کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در جریان این موضوع هستند و هنوز با آن‌ها صحبت نکردم. قرار است مسئولان تراکتور هفته آینده درباره وضعیت سرمربی تیم تصمیم بگیرند.  

زنوزی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران تراکتور تشکر می کنم که تحمل کردند و آنها متوجه شدند با صبر و تحمل می توانیم به نتایج دلخواه  برسیم. برخی از کانال ها و سایت ها بر ضد انقلاب اسلامی و باشگاه تراکتور هستند و آنها دوستان تراکتور نیستند و هزینه زیادی برای تراکتور کردیم. تیم تراکتور زودتر می توانست قهرمان شود اما برخی از سایت ها و کانال ها در نتیجه نگرفتن تیم تاثیرگذار بودند. 


بیشتر بخوانید: پس زلزله تغییرات در تراکتور


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
از کی تا حالا سوم جدول صدره با این تفاسیر امیدوارم آخر فقط هم همین صدر نشینی رو داشته باشید شاید هم از سوم سوم شدید
آخرین اخبار