تیم فوتبال تراکتور ۲ بازیکن خارجی خود را کنار گذاشت و همچنان شاهد تغییر و تجولات در این تیم تبریزی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته شاهد اتخاذ تصمیمات عجیبی از سوی باشگاه تراکتور بودیم. کوین فورچونه که با تبلیغات بسیاری به عضویت تراکتور در آمده و تراکتوری‌ها از او به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر یاد می‌کردند، پس از اینکه نتوانست آن گونه که باید در این تیم بدرخشد، در پایان نیم فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد.

بازیکنی که تراکتوری‌ها ادعا می‌کردند او را از بین صد‌ها مهاجم انتخاب کرده اند تا پایان فصل در این تیم دوام نیاورد و باید از مدیران باشگاه پرسید که چه کسی جوابگوی این خرید پر هزینه، اما بی حاصل خواهد بود؟ اعلام جدایی یوکیا سوگیتا یکی دیگر از تصمیمات روز گذشته بود. یکی از ستاره‌های بی، چون و چرای تراکتور در لیگ هجدهم که امسال در عین ناباوری فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد پس از اینکه در چند بازی جایی در لیست ۱۸ نفره نداشت، طبق اعلام باشگاه تراکتور از این تیم کنار گذاشته شد.

سید احمد موسوی، تنها مدافع راست فعلی تیم تراکتور نیز یکی دیگر از جدایی‌های احتمالی این تیم به شمار می‌رود. موسوی که فصل گذشته برای پر کردن خلا مدافع راست به تراکتور پیوست نتوانست در طول ۲ نیم فصل به جایگاه ثابتی در این تیم برسد. از منابع موثق این گونه خبر می‌رسد که جدایی موسوی مربوط به موضوعاتی خارج از مستطیل سبز است؛ موضوعاتی که متاسفانه در ۲ فصل اخیر بار‌ها گریبان تراکتور را گرفته اند، اما هنوز از سوی مدیریت باشگاه اقدامی برای ریشه کن شدن این اتفاقات صورت نگرفته است.

شنیده می شود سعید مهری ، محمدرضا اخباری و محمدرضا آزادی بازیکنان نیمکت نشین  به احتمال زیاد از تراکتور جدا می شوند و راهی تیم های دیگر می شوند تا فرصت بازی کردن پیدا کنند. 

خروجی‌های یاد شده در کسری از ثانیه اتفاق افتادند و این در حالی است که هنوز تراکتوری‌ها سرمربی خود در نیم فصل دوم را نمی‌شناسند. در حالی که الهامی از سوی باشگاه ابقا شده، اما خودش آن را انکار می‌کند و سهرابی نیز از انتخاب سرمربی جدید خبر می‌دهد.

به هر حال این سئوال به وجود می‌آید که تصمیمات فعلی درباره  قطع همکاری با بازیکنان از سوی چه کسی اتخاذ می‌شود؟!



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار