رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: دستگاه قضایی نسبت به جمع‌آوری لباس‌های غیرمتعارف از سطح بازار اقدام کرده و اجناس جمع آوری شده به صنوف برگردانده نمی شود.

جمع آوری لباس‌های نامتعارف از بازار مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد مفیدی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: تقاضا برای خرید لباس‌های غیرمتعارف در بازار وجود دارد و فروشنده ناگزیر به فروش آن بوده و تاکنون نهادی برای جایگزین کردن این لباس‌ها با لباس‌های متعارف در بازار وارد عمل نشده است.

او تصریح کرد: تاکنون هیچ اقدام کارسازی برای عرضه مُد جدید و جایگزین کردن آن‌ها با لباس‌های غیرمتعارف توسط دستگاه‌های اجرایی متولی انجام نشده است هرچند لباس‌های جایگزین وارد بازار شده، اما چندان گسترده و اثربخش نبوده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: اقدامات در خصوص جمع آوری لباس‌های غیرمتعارف از سطح بازار فقط هشدار دهنده بوده و این موضوع ریشه کن نشده است و روند اصلاح شدن لباس باید از جایی آغاز شود که تقاضا برای آن وجود نداشته باشد و جنس مغازه‌ها با مُد جدید و مطابق با معیار‌های ملی و دینی تامین شود.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.