معاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: این اداره کل در فصل زمستان با بکارگیری ۷۱۰ راهدار به همراه ۳۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۵ راهدارخانه مستقر و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

رامبد نوذریمعاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، گفت : ۴۶۰ پرسنل اداره کل راهداری و ۲۵۰ همکار بخش خصوصی با دارا بودن بیش از ۳۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

نوذری با بیان اینکه این تعداد راهدار در ۲۵ راهدارخانه سطح استان درحال خدمات به همشهریان هستند بیان کرد: گروه‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌ها مشغول ارائه خدمت به مسافران خواهند بود.

او یادآور شد:در بارش‌های اخیر نیز ۱۸۰ نفر از پرسنل با بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های اصلی و ۹۰ راهدار با ۶۷۰ دستگاه ماشین آلات در راه‌های روستایی بیش از ۳ هزار کیلومتر عملیلات برف روبی انجام دادند.

نوذری اظهار داشت: طی چند روز گذشته و با شروع بارش برف در استان، راه ۱۱۴ روستا به علت بارش برف مسدود شد که خوشبختانه بعد از ۲۴ ساعت تمامی را‌ها بازگشایی شده است.

معاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه طرح زمستانی راهداری در کشور از ۱۰ آذر شروع شده است، افزود: در کردستان با توجه به کوهستانی و برف گیر بودن منطقه راهداران از اول آذر فعالیت زمستانی خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.