رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ارتباطی هشت روستا به دلیل وجود کولاک و بارش برف همچنان مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به بازگشای راه ارتباطی ۲۳ روستای استان گفت: راه ارتباطی هشت روستا به دلیل وجود کولاک و بارش برف همچنان مسدود است.

دانش زندی با اشاره به اینکه صبح امروز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک، راه ارتباطی ۳۰ روستای این استان مسدود شده بود، اظهار داشت: راهداران در چند نوبت اقدام به بازگشایی راه ارتباطی این روستا‌ها کردند، اما مجددا بروز کولاک موجب بسته شدن راه تعدادی از آن‌ها شد.

او افزود: هم اکنون راه ارتباطی هشت روستا شامل ۲ روستا در مریوان، ۲ روستا در بیجار و چهار روستا در دهگلان به دلیل وجود کولاک مسدود است، ولی حدود ۳۰ راهدار مشغول بازگشایی مسیر تردد این آبادی‌ها هستند.

زندی بیان کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی استان باز و تردد وسایل نقلیه در آن‌ها در جریان است، اما در برخی جاده‌ها نیاز به استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: برف و کولاک ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.