اعضای شورای شهر تهران با ۱۴ رأی موافق یک فوریت طرح ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محله‌های پایتخت را به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت مصوبه ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محله‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت مصوبه ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محله‌های تهران در دستور کار یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

با توجه به شروع دور جدید فعالیت انجمن‌های شورایاری‌ها در محله‌ها و پایان کار شورای بازنگری نظامات و برنامه ریزی اجرایی شهرداری تهران مندرج در مصوبه ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات و لزوم تسریع تعیین تکلیف آن نیز برای حذف بروکراسی ناشی از تعدد مراجع تدوین کننده مورد توجه قرار گرفت.

در این یک فوریت آمده است چگونگی تشکیل شرح وظایف ترکیب شیوه مدیریت و مسئولیت دقیق کمیته ساماندهی مشارکت اجتماعی در محله‌ها و نحوه تشکیل کارگروه تخصصی و شیوه تعامل و ارتباط آن‌ها منوط به عدم هرگونه توسعه تشکیلاتی است که توسط ستاد هماهنگی شورایاری‌های محلات تصویب می‌شود.

یک فوریت این مصوبه (ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات) که با امضای ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر تهران در دستور یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر قرار گرفته بود، در نهایت با ۱۴ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار