امضای تفاهم نامه همکاری

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به امضای روسای دو نهاد علمی و تولیدی رسید

امضای تفاهم نامه همکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فرصت بزرگی در زمینه انتقال دانش در استان می‌باشد و در همه زمینه‌هایی که امکان همکاری با بخش‌های تولیدی و صنایع داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

او  ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیش از ۴۰۰ عضو هیات علمی و تخصص در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و حو. زه‌های علوم اجتماعی، علوم انسانی، روان شناسی، حقوق و سایر حوزه‌ها نقش ممتازی در توسعه استان زنجان می‌تواند ایجاد کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه در تعامل با بخش‌های اجرایی و تولیدی کشور اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر سیاست‌های جدید این دانشگاه در تعامل جدی با حوزه‌های اجرایی و تولیدی است.

او تاکید کرد: بستر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به سیاست‌های ابلاغی برای همکاری و انتقال دانش فناوری به بخش‌های تولیدی و صنعتی و سایر حوزه‌ها مهیا می‌باشد.

 علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در این نشست بر آمادگی این نهاد برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: آماده همکاری و تعامل در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال با دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هستیم.
 
در این نشست  پس از بررسی زمینه‌های مشترک همکاری در زمینه انتقال دانش و فناوری و روش‌های بهبود تولید، تفاهم نامه همکاری به امضای روسای این دو نهاد رسید.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.