علیپور گفت: تا پایان سال ۵۰ دستگاه در سطح شهر نصب می‌شود که شهروندان می‌توانند به ازای تحویل زباله‌های پلاستیکی، اعتبار دریافت کنند.

نصب 50 دستگاه RVM در تهران تا آخر سالبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حاشیه امضاء تفاهم نامه طرح کاپ با وزارت ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: یکی از قسمت‌های مهم طرح کاپ مربوط به ساختمان‌های اداری است که برنامه داریم تجهیزات حداکثری را برای آن استفاده کنیم.

او با بیان اینکه وزارت ارتباطات در حوزه‌های محیط زیستی پیشگام بوده است، گفت: وزارت ارتباطات اولین وزارتخانه‌ای است که به این طرح پیوسته و مخازن ساختمان‌ها را تفکیک کرده است.

رئیس سازمان مدیرت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه در فاز اول طرح کاپ، ابتدا زباله‌های ساختمان‌های بزرگ تفکیک می‌شوند، گفت: در گام بعدی همه ساختمان‌ها ملزم می‌شوند که زباله‌های خود را تفکیک کنند.

علیپور با بیان اینکه بین ۲ تا ۳ سال همه مخازن زباله سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند، تصریح کرد: ما در تهران ۲ هزار و ۶۰۰ ساختمان اداری داریم که باید کار تفکیک پسماند در آن‌ها را عملیاتی کنیم.

او در خصوص دستگاه‌های RVM، افزود: در حال حاضر چند شرکت داخلی این دستگاه‌ها را تولید و نصب می‌کنند و ما هم در سطح شهر برای دریافت زباله‌های پلاستیکی از این محصول استفاده می‌کنیم و تا پایان سال ۵۰ دستگاه RVM را در سطح شهر نصب می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار