سازمان سینمایی کشور از ۱۰ فیلم تولیدی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: سازمان سینمایی کشور از ۱۰ فیلم کوتاه و متوسط تولیدی این استان حمایت مالی می کند.
 
محمدعلی پیرسبزی افزود: این حمایت مالی بر اساس انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و سازمان سینمایی کشور انجام می شود.
 
او اضافه کرد: موضوع فیلم های کوتاه و متوسط تولیدی کهگیلویه و بویراحمد باید متناسب با ویژگی های استان و وضعیت زیست بوم آن باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۱۴ فیلمساز این استان آثار تولیدی خود اعم از فیلم کوتاه و متوسط را از طریق سایت انجمن سینمای جوان یاسوج ثبت و به اداره کل ارشاد استان ارائه داده اند.
 
پیرسبزی ادامه داد: هشت مورد از این آثار در شورای تولید فیلم کهگیلویه و بویراحمد و کشور تأیید شده است.
 
او گفت: قرارداد همکاری با سازمان سینمایی کشور برای حمایت مالی از این هشت فیلم کوتاه و متوسط تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به زودی منعقد می شود.
 
پیرسبزی اضافه کرد: فیلمسازان کهگیلویه و بویراحمد می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ آثار تولیدی خود اعم از فیلم کوتاه و متوسط را از طریق سایت انجمن سینمای جوان یاسوج ثبت و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ارائه دهند.
 
او افزود: این آثار در شورای تولید فیلم کهگیلویه و بویراحمد و کشور بررسی و در صورت تأیید مورد حمایت مالی سازمان سینمایی کشور قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.