نمایشگاه نقاشی کودکان با حضور مردم و علاقمندان به این هنر در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسئول هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان شهر یاسوج در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

عبدالرسول شریفی افزود: این نمایشگاه به همت واحد تجمسی حوزه هنری و با مشارکت انجمن هنر‌های تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

او افزود: آثار این نمایشگاه متعلق به هنرجویان کودک ترم تابستانه حوزه هنری استان است که به مدت ۳ ماه بصورت خلاقانه بر اساس فرآیند و اصول خلاقانه نقاشی کودکان شکل گرفته است.

شریفی با اشاره به آثار حاضر در این نمایشگاه تصریح کرد: در این نماشگاه تعداد ۴۰ اثر با تکنیک‌های مختلف از جمله گواش، آبرنگ وچاپ منوپرینت بر روی دیوار رفته است که این آثار متعلق به ۱۰ نفر از کودکان یاسوجی است.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان افزود: این نمایشگاه از دوم لغایت ۱۲ دی ماه ۹۸ در محل نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر می‌باشد.

 انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.