کتاب تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب ارزش فرهنگی یا اقتصادی از تولیدات حوزه هنری این استان در آیینی در شهر یاسوج مرکز استان رونمایی شد.
محمدشریف اسلامی افزود: این آیین در سالن کتابخانه‌های عمومی یاسوج برگزار و جمعی از هنرمندان، نویسندگان، مؤلفان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آن حضور داشتند.
او افزود: نویسندگان این کتاب حسین خلیلی و وحید شاکری هستند و می‌تواند منبع مطالعاتی مناسبی برای ورود آگاهانه جامعه هنری کشور به مبحث اقتصاد فرهنگ و هنر باشد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کتاب با شمارگان یک هزار و ۱۰۰ جلد و از سوی انتشارات آناپنا با حمایت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ و منتشر شده است.
اسلامی عنوان کرد: این کتاب درآمدی بر تقابل‌های شناختی اقتصاد هنر بوده و شامل تعاریف شناختی ارزش و بازشناسی مفاهیم کارکردی فرهنگ و اقتصاد از زوایا و دیدگاه‌های مختلف است.
او اضافه کرد: هنرمندان، پژوهشگران، مدیران اجرایی، برنامه ریزان، فعالان رسانه‌ای و دیگر قشر‌های جامعه می‌توانند مخاطبان این کتاب بوده و از آن استفاده کنند.
اسلامی گفت: در این کتاب پرسش بنیادی ارزش فرهنگی یا اقتصادی به عنوان یک مسأله شناختی بررسی شده است.
 
انتهای پیام/ک

رونمایی از کتاب تولیدی حوزه هنری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.